its perfect..


Min morgon började med att jag tappade mascara-borsten på min nya vita t-shirt.., vilket världsproblem va..
Sen kom jag till jobbet och välte ut hela kaffebryggarn.., det är däremot ett världsproblem.
Annars har min dag faktiskt vart perfekt.., Har fått så mkt uträttat och svar på så många frågetecken så nu skiner jag som en sol. Knytit nya kontakter. Bokat möten. Bestämt mig för att skippa svin-vaccinet oxå. Såna här dagar vill jag ha jämt.., fast dagen e ju inte slut än..

I morgon är det äntligen fredag. Och jag är ledig både fredagkväll och lördagkväll.. jihoooo!!!!!!!!
På lördag ska jag gå på röda mattan och känna mig sådär viktig, jag lär nog åka å köpa en ny digitalkamera oxå!

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0