i just wanna feel..



jaha. dålig på att uppdatera.. sker inte så mkt mer än jobb. förutom idag., följde med mamma på teater, kors i taket. Vi och de andra kulturella, kommunalgrå kärringarna..  Men det var helt okej. En ganska okej pjäs., nära till skratt och lite för nära till tårar. Fast jag grinar ju till extreme home makeover.. för att inte tala om alla gamla filmer som lejonkungen eller rädda willy! haha. Så det var ganska väntat.

I morgon tar jag med mina elever på studiebesök hos en frisörleverantör, ska blir roligt.. efter de blir det grunder i permanent, jihooo.. brukar inte vara helt uppskattat. Men ett måste.
Jobbar även i morgon kväll, i baren :). 

På lördag jobbar jag på dan... sen e jag faktiskt ledig.. inte ens en kurs eller föreläsning på schemat..  äntligen! 
men hejdååå dåå  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0