gnällkärring.


jag är så trött..

Jag är så trött på att jobba dygnet runt.
Jag är så trött på att vara en gnällkärring.
Trött på att aldrig vara nöjd.
Trött på att jag aldrig ser det som finns istället för att bara se de jag saknar.
Trött på att aldrig våga släppa taget.
Trött på att känna efter, trött på att inte hinna känna efter. 
Trött på att aldrig hinna träffa mina vänner.
Trött på att försöka få tiden att räcka till utan resultat.
Trött på att inte få sova.
Trött på att alltid stressa från punkt A till B.
Trött på att inte ha tid för min familj.
Trött på att tiden går så fort att jag inte hinner med.
Trött på att se allt utifrån.
Trött på att skriva inlägg efter inlägg och ta bort dem på engång. 
Trött på att vara jag... och SJUKT trött på min kalender för att inte tala om min telefon!
  
Och eftersom jag är så jäkla trött så går jag å lägger mig. Kalla mig törnrosa..
Väck mig inte för tidigt.., och om du väcker mig får du räkna med att dras med mig i 1000 år..




Kommentarer
Postat av: Maria

Du behöver ta semester & vila upp dig min vän!

2009-11-18 @ 09:34:57
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0