dreams..


Nu har jag drömt konstiga drömmar varje natt... i natt blev jag biten av en varg.. i handen.. men sen blev den snäll och la sig intill mig.. letade lite förklaringar och fann :

Varg : En dröm om vargar symboliserar en opålitlig och grym person. Biter den dig kommer du att bli sårad.

VARG, se levande:du blir utsatt för svek.

Och häromdagen när jag drömde att jag födde en flicka... hittade jag oxå info om.. 

FÖDELSE, pojkes: tur i lotteri. Flickas: du får ett tvivelaktigt förslag.

Gårdagens dröm hittade jag ingeting om..
Om jag tänker tillbaka på samma tidpunkt förra året så drömde jag om både tänder, hår, döden.. De typiska som de står om i varje drömtydarbok. Jag lär nog gå tillbaka i bloggen å se när de va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0