Hellre en Linnea i baren på Etage än en kille med fet mustach..

Hej..
Jag e fruktansvärt dålig på att uppdatera.., men de händer faktiskt inte så mkt i mitt liv just nu. Vardagen består mest av jobb.., och tiden går ovanligt fort. 29 dagar kvar till julafton/thailand.. har inte hunnit känna nånting angånde resan.., har så mkt att göra på dagarna att jag nästan glömt bort att jag ska till asien. Blir säkert helt underbart att komma iväg, men just nu känns det som att jag inte har tid.  

I natt har jag drömt igen.., massa konstigt.
Hur som helst., ikväll ska jag kanske följa med tjejerna ut å äta. Om jag hinner och orkar. 
I helgen jobbar jag,.. 
Nästa helg åker jag till storstan..

dags för jobb..


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa klart du ska med ikväll! =)

2009-11-25 @ 10:11:11
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: neila

I think you need to take a chillpill. innan du blir helt depp människa! :S

allt har ju liksom en tendens att bli ganska bra vad som än sker =D

när blire thai? jag kommer hem den 17e! såå CATCH UP, bigtime.



<3

2009-11-25 @ 21:24:41
URL: http://neiladahlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0