linnea from sweden..


jaha. då var det øver før denna gång.. resväskan e full med nya minnen.. sorterar bort gamla. tydligen.
nya tag när jag kommer hem. har hur mkt som helst på jobbet..,telefonen har ringt i ett. reser bort på fredag igen på utbildning. ser mest fram emot hotellfrukosten.. men ska bli intressant med utbildning och pluggande igen.

ska oxå blir intressant att komma till gardemoen i morgon och se om bilen startar., men de lär väl inte vara några problem.. så først flyga till oslo, å sen køra ett par mil.. just nu har jag bara världens ångest och vill inte åka hem.., vill vara kvar här. Men så känner jag ju varje gång jag kommer upp hit..  Å precis som dom säger: - de blir väl bra när du kommer hem. Ja kanske de.. men nästa gång då.. och gången efter de. Bästa sättet e väl kanske att inte åka tillbaka alls.. och på de sättet glømma bort hur mkt jag trivs. Nä, inte vet jag. Jag kallar de.. -att slitas mellan två världar. När jag var liten sa jag alltid att: -när jag blir stor ska jag bo i Tromsø. Jag har ju gjort det en liten period., och det var bland de bästa. Så de där med att jag ska glømma.., omøjligt.

Idag har jag vart runt å sagt hejdå till folk.. ,känns førjävligt. men nog om de nu.. vilken jäkla gnällkärring jag e..
Idag har jag fått ønska middag., då blir de laaax! Sen ska jag hälsa på ett par vänner, som kanske kan få mig på bättre humør.

på återseende.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0