klirr i kassan


Jag är den tröttaste..
Men lär vara uppe med tuppen idag.. ska vara barnvakt och har massor att uträtta.
Idag är det tydligen regnväder.,
måste ha vart för att jag klev på en spindel igår.. kan inte komma på någon annan förklaring.

På fredag håller vi tummarna för premiär av den nya snygga terassen..
Och på lördag håller vi tummarna för OsloByNight...
Bögvågorna som skulle göras på lördagmorgon tror jag att jag skjuter på till sept. får inte ihop tiden.

Hittade en jätte gammal bild.. slänger in den helt random.. 
Maria och jag,. ♥




Kommentarer
Postat av: Maria

Men va gulligt! :) Tänk att jag tittade precis på de där bilderna från när vi var i egypten häromdagen! :)

Vi får höras i veckan gummis! Puss

2009-05-11 @ 11:24:01
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0