tjohooo,..


Hej..
Tur för mig att jag kommer hem innan Ola slutar jobbet.., så att jag kan gömma alla påsarna!
För idag har jag vart på stooor-shopping.. 4 nya klänningar.,och nya underkläder.
Man blir visst lyckligare av att shoppa när de e stoor-rea på Gina.
Kanske inte när man kollar kontot.. men de får man helt enkelt låta bli att göra.

Idag är det alltså måndag.., och min skinnjacka som jag söp bort i lördags har fortfarande
inte dykit upp.., är så himla ledsen över de., så jag lär nog helt enkelt gå till rådis ikväll för att
dränka mina sorger i en fejk-daiquiri.. eller två.

Idag fick jag även höra att jag köpt två flaskor skumpa en kvart innan stängning i lördags.. crap.




Kommentarer
Postat av: Maria

ååh, vill oxå shoppa! =)

2009-06-22 @ 22:39:30
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0