Bara jag,. och min vanliga tur


Blää..
Jag är nog sämst i världen på att packa.. jag packar i.., sen packar jag ur..
Jag är nog en sån som antingen tar med mig allt jag äger eller ingenting.


Idag har det vart 26 gradar varmt.., hela helgen ska vara fin. 30 grader på söndag..
Min vanliga tur att missa sånt stjärnväder..

Idag när jag gick till banken å skulle växla pengar till norska så hade dom inga norska pengar kvar..!?
Min vanliga tur.. igen! Och mitt bankkort brukar ha en förmåga att sluta fungera i guleböj-land.

Jag å Karin har legat på Lugnet å spanat på singelpappor idag.. synd att det inte fanns några såna.
Jag har bränt mig och får skylla mig själv..  Min vanliga tur igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0