So Long Suckers.


phu.., det är alldeles för varmt ute..

Eftersom jag var så oansvarlig och helt saknade karaktär i lördags var jag
iväg å köpte en ny skinnjacka idag.. en exakt likadan.. ,tur för mig att det fanns EN kvar!


Tiiiidigt i morgonbitti åker jag till Norrköping för årets intervju.., håll tummarna!
Kommer hem i morgon kväll., då lär jag packa lite snabbt för att sedan åka till Oslo på fredagmorgon.
Sen ta flyget till Tromsö på fredag kväll...
Allt vart så stressigt helt plötsligt..  Har ingen aning om vad jag ska packa..
Vet inte hur vädret är heller.., här är det ju sommar och alltför varmt just nu... men där då?
Måste köpa lite inlagd matjesill till Bestefar å ta me.., annars får jag väl ingen fisk med mig hem..

Idag ska jag förövrigt äta sälkött...
punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 daga igjen..

2009-06-24 @ 15:47:16
Postat av: beundrare

åå nej ska du åka? vem ska vi då kolla på på etage?

2009-06-24 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0