Tankar,.

Det är tisdag och det är fortfarande ap-kallt i falun...
Ikväll ska jag sätta mig på natttåget till Tromsö.. ,jag är ap-förkyld och kommer säkert inte vara så uppskattad i min sovhytt...  just nu känner jag lite panik över att åka härifrån igen, men jag vet ju att jag trivs och mår bra när jag kommer fram. jag har inte packat, inte hunnit sagt hejdå till nån.., Ola har hjälp mig så mkt me allt, tack!
Jag ska typ bo på 2 kvadratmeter me Frank ett par veckor.., undra hur de kommer gå.
Jag har iaf köpt med mig vinmarinerad kassler, så att jag klarar mig!
Ska bli himla kul å träffa folket där uppe igen.. speciellt Malin! ♥

igår köpte jag den nya tandkrämen som alla snackar om.. white now.., då tänderna ska bli vitare efter första gången man använder den., och att de var bevisat å bla bla. jag borstade hur länge som helst ooch märkte ingen skillnad!?
Kanske krävs ett par gånger på mina jätte gula teeth.

jag har aldrig förstått de där med "POKE" på facebook., är det bara för att visa "hallå, här är jag och jag skulle vilja skriva till dig men törs inte..", what? Jag har iaf startat ett jätte töntigt poke-krig med karin.., yeah! Jag vill att Karin ska följa med till norge by the way., det var ju faktiskt jag som hjälpe henne med nya jobbet och hennes nya lägenhet, då kanske jag även kan hjälpa henne att bli av me de? Hon behövs mer i norge..  Sandvold oxå för den delen..! när ska ni inse?

Träffade Christer igår som undrade om jag fortfarande var intresserad av lokalen..., min drömlokal i stan.
Han undrade om jag ville ta över den frammåt våren..,, typ maj/april..  jag är jätte kluven. På ett sätt är det världens chans., och andra sidan så är jag nog alldeles för ung för att driva ett eget företag... man ska väl chansa här i livet? men vart går gränsen för en helt galen chansning? Måste prata med Fia först, få lite tips å råd. Men hon är i Senegal på stranden..

Nu åker jag till Norge, och jag har ingen aaaaaning om hur länge jag blir där.. kanske länge..?
Hejdå och på återseende.., x.o.x.o

Guld värda! hejdå...


Kommentarer
Postat av: gingerjennifer'

va?... ja är på med nya salongen. fett ju! :D

2009-01-09 @ 23:14:34
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0