tro på sig själv, lite för mkt.


Igår var jag lite nere... drack en flaska cava, gick ut å sjöng karaoke..
 och av alla sånger så valde jag whitney houston - greatest love of all.. !!?
så nu e jag färdig med karaoke en gång för alla., och kan nog inte sätta min fot på rogers den närmaste tiden.

tänk om mamma hade sett mig...
nu är det iaf färdigtävlat och jag har vunnit i de mesta som går att vinna..
så--..första pris till mig! från å med nu nämner vi inte den här karaoke grejjen.. so long,...





och som ni ser var det inte första gången jag hade sån tro på mig själv...



Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

VA?! Sjöng du våran låt utan mig?? haha.

Whitney Houston - Greatest love of all får ju bara sjungas tillsammans :) haha



Längtar mig sjuk etfer dig!!

2009-01-21 @ 14:28:23
Postat av: caaarrow

haha, sjunger vi inte den på greklands bilden också? eller var det inte den? =)

2009-01-22 @ 11:49:35
URL: http://caaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0