torsdag och back in b.

heeej..
igår spelade vi biljard och jag var sämst i världen..., förlorade ganska stort. men jag ska träna upp mig...!
vänta bara tills jag får visa upp mina kunskaper i bowling.,
jobbat idag och det var kul att vara tillbaka på jobbet. hoppas de känns så framöver oxå...
helgen blir nog lugn, fast man vet aldrig. borde ta de lugnt med min förkylning.

var hos bestefar på besök idag och åt gryta med renkött. det var gött! lånade även det varmaste duntäcket som jag kan krypa in i.. i lilla hybeln.

det är storm ute.. och jag blåste bort idag., men hittade mig själv en bit bort., det var tur.  godnatt

Kommentarer
Postat av: neila

hahaha ja gillar hur du skriver. blåste bort idag... men hitta migsjälv en bit bort :D hoppas du mår bra i norge! ja saknar dig redan =)synd att tiden aldrig räcker till! pyss o kraam!

2009-01-09 @ 00:02:36
URL: http://londonstraightahead.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, sötunge! puss <3

2009-01-09 @ 12:47:34
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0