helan går..

heeeeeeej

nu ska jag tala om för er att jag gjorde en ny supervurpa idag.. känner mig lite som bambi på hal is..
i natt drömde jag massa konstiga saker igen..,nästan alla jag känner var med på något vänster. 

fick höra av Bullet, som är världens bästa hund hade bitit en annan hund.. veterinärkostnader hit å dit.
kan nästan tänka mig tidningsrubriken.. "kamphund gick till attack på annan kamphund", som jennifer sa.. 
fast när en tidning skriver om sånt är det väl bara intressant vilken ras som bet..  jaja nog om de. punkt.
 
lite stressad och ska iväg...jobb i morgon bitti igen...

men idag var det iaf en man som sköt en tjej och sen sig själv, mitt på öppen gata! action in tromsö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0