framme..

hej hej..
nu är jag äntligen framme i tromsö efter en sjuuukt lång resa.
ska jobba i morgon, ska bli rätt skönt faktiskt.
frank har visat mig runt och bjudit på pizza, gött!

min tågresa var katastrof....
när jag kom in i min lilla sovhytt igår så satt de två araber där å kollade på film med högsta volym och på dubbad arabiska. Antog då att de var araber. När filmen var slut trodde jag att de skulle bli lite lugn å ro, men då skulle de spelas arabisk musik, habibi, habibi., habibi. halv 12 gick dom äntligen å la sig, tack gud.. eller allah eller who ever.... godnatt.

kommer mer i morgon... hejj.


Kommentarer
Postat av: Martina

hahah lät som en rätt jobbig resa men samtidigt rolig :D

2009-01-07 @ 20:11:30
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej Gumman,var rädd om dig.

Hoppas du är bättre i förkylningen.

Puss och kram.

2009-01-07 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0