fatcamp


jag har färgat håret.., men bara lite.. ,och klippt.
igår var det lugnt... och ikväll ska jag dricka vin, det är jag bra på.
jag e ledig till på tisdag nu.., så efter i natt kan jag sova till på tisdag morgon., det blir bra.

nä nu lär jag väl kamma till mig å hitta nått jag kan ha på mig utan att se ut som en uppstoppad korv.
det e jag oxå ganska bra på... jag gillar inte julmat.,egentligen skulle man behöva fasta för å få bort julfettet.
jag kanske ska flytta till USA och anmäla mig till fatcamp, då kan ni hejja på mig på tv:n..
heeeeeeeeeeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: neila

hahahah du e så jävla kass!! fatcamp haha pucko!

mendu. svar: JA! du o sandvold i februari blir asbra. eller kom när vi vill. innan eller efter går också bra =)

2009-01-10 @ 20:04:54
URL: http://londonstraightahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0