fixa och trixa


SÖNDAG.
Godmorgon..
Jag var ut igår.. ändå. Och jag tror att det är fel på min kamera för jag ser mkt fullare ut än vad jag egentligen är. Jag har ganska värdefullt material på kameran sen gårdagen...,tex. Jennifer som kör en popping å locking show, HAHA!
Efter att vi sett Pemlan dansa röven av folk på youtube så var vi tvungna att testa samma sak.
"En bild säger 1000 ord".., mina säger ungefär två.. "Gå Hem"!
Måste kanske gå nån dag innan jag delar med mig av dem..

Idag är det söndag, klockan är snart 10 och jag vet egentligen inte vad jag gör uppe så tidigt.. men det e samma visa varje helg. Idag är det iaf tacco-ätar-tävling och pulkaåkning. Men inte Anton för han ska åka gummibåt.

här kommer lite kort från igår.., ett när jag sitter på taoletten oxå. haha



Kommentarer
Postat av: neila

mina säger ungefär "gå hem" hahahaha, luta aldrig blogga. gillar att habra koll på dig! men vi hörs ju aldrig för de e ju krångligare. lättare vore ju om du kom hit snart för februari lider mot sitt slut och vååren e här på nolltid. pussokraam

lillelady!

2009-02-22 @ 15:50:56
URL: http://londonstraightahead.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer'

vill ha kortet på oss! skick ut de på fejjan!

2009-02-24 @ 20:49:47
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer'

den där filmen hade ja velat sett! hahaha

2009-02-24 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0