just news, not god or bad.


Hej.
Igår körde vi en afterwork klockan 3.., på harrys. Jag, Jennifer, Emma, Linn, Christoffer, Jonas, Patrik å Anton.
Ingen av oss hade jobbat men tyckte att vi skulle unna oss en afterwork oavsett. aftersleep kanske..
Sen hände inte så mkt mer igår.. la mig tidigt.

Idag har jag vart på stan, och hängt lite när erik tatuerade.
och vart på jysk å köpt en pall., som jag egentligen inte behövde. men den va fin.

Pemlan e hemma i helgen, ska bli kul att träffa henne ikväll.., =).



Ibland när jag går in på Ur & Penn så får jag hjälpa till lite med kassan, haha..





I Onsdags var vi på harrys å åt god mat och drack diverse alkoholhaltiga drycker...




Kommentarer
Postat av: caaarrow

be pemlan ta med mina saker om det inte är försent! =)

2009-02-21 @ 19:16:08
URL: http://caaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0