hej mitt vinterland..


Söndagstrött men ändå uppe med tuppen och lekt på isen...
Åkt skridskor och lekt i snön. Ganska kallt men strålande sol...=)
Nu är stjärtarnas dag över.., fick blombud igår,..ända från Norge. Sweet..

Emma ringde nyss och berättade att hon troligtvis blir hemma i Falun ett tag.
Det var det bästa som kunde hända nu, då blir det kanske lite lättare för mig att känna mig hemma igen.

Snart ska jag leka med Jimmy å Anna, klippa Jimmy och klappa på Annas mage.

Fick även meddelande att min nästa tatuering e färdigritad.
Jag längtar tillbaka till Tromsö, men det går nog över.
So Long. På återseende.






Kommentarer
Postat av: Emma

Hade det inte varit för dig snuttan hade jag aldrig velat stanna hemma. Men nu har jag jobb, så nu blir vi seroösa!!! jag älskar dej!

2009-02-15 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0