tjofaderittan..


hallais.
nu har jag faktiskt läst två böcker på kort tid,. kors i taket.
jag mötte P Grön på stan när jag va hemma i julas., fick då ett ex av hans nyutkomna bok...
väldigt intressant och den väckte många funderinagar.. på livet framförallt. tack!

sen har jag nu läst ut en bok jag fick av mamma precis innan jag åkte tillbaka till norge..
Champagneflickan - en svensk strippa berättar
En sann historia inifrån sexindustrin. Helt klart läsvärd..,

Nu ska jag äta mat.., någon form av fisk skulle jag tippa på. Har vart ute å skottat snö i hundra år känns de som.
Jag åker förövrikt hem om en vecka.. hem till Sverige, Falun och mina nära.
See you soon.. So Long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veldig gla i dig...

2009-02-03 @ 08:33:31
Postat av: just jocke

ja kom hem nu för fan veldigt gla i dig sjukt kul ;) nej tjo faseritan fem fingrar på pianot

2009-02-03 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0