sjuhundrafemtionio kallgrader.. värm mig


onsdag.
haft en helt okej dag.., men allt för kallt ute..
idag fick jag blombud till salongen... lite av en chock.., men himla fiiiina =), tusen tack.
igår spelade vi TP på datorn.., jag råkade svara att "splash" var en av medlemmarna i guns and roses...
det kommer jag få leva med länge.., haha. Slash..

har även vart å bidragit till makeup-store´s dagskassa idag.., igen!
kollar tågbiljetter hem... inte glové med ett dygns tåg-åk.

pratade med mamma idag som berättade om mormors data-köp...
hon har säkert bidragit med mkt humor uppe på siba..,
när hon kom med sina långa lista om att hon skulle ha en dator med
brandvägg, stöldskydd, patians och cd-rom-läsare osv.

nää.. punkt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0