Omgiven av vänner.


God Morgon!
Hakade på Karin och hennes syrror till kupolen igår,, eller rättare sagt - dom hakade på mig.
Passade på att bränna ur bilen efter borlängevägen., Min pappa sa en gång att man måste bränna ur motorn.
Så jag gjorde de ordentligt., började tävla med en sketen gammal volvo.., som förövrigt luktade bränd koppling. 
Sen var det kvällsmys med Anna, kollade på ett "föda hemma program", vilket passade ganska bra eftersom hon snart ska få en bebis., dock inte hemma!

Nu ska jag till skolan och lära ut nya kunskaper, ikväll ska jag ut å äta middag med tjejjerna. Ska bli kul.
Tur för dom att dom har tid med mig nu när jag e hemma..! HA!
So Long, x.o





Hittade en bild på nätet från helgen.. Tänk att jag ska vara med precis öööverallt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0