kalla mig träningsnarkoman.


Min lillasyster har börjat träna på MåBättre här i stan..
Och så har hon fyllt i mitt telefonnummer, så nu ringer det en kille som tjatar om att jag ska komma dit å prova..
Han ringde första gången i förrgår., då sa jag att jag inte hade tid att prata och att han fick ringa tillbaka en annan dag. Nu har detta nummer ringt säkert 10 gånger men jag har inte svarat.

Vad ska jag säga? Jag vill inte träna där. Om jag ska börja träna., (vilket min lillasyster uppenbarligen tyckte att jag behövde), så finns det ju massor avandra gym att välja på.

Idag när jag åt frukost på McDonalds så tänkte jag att jag skulle kunna svara med att jag håller mig till de gym jag alltid gått till.. MåSämre....., Eller kanske säga att jag inte har tid och att min personliga tränare tycker att det räcker med den träning jag får nu. Eller att jag ska ställa upp i fitness VM kanske,.. Eller att jag tränar för fullt., med alkoholintaget.

Jag var ju faktiskt på gymmet på Lugnet förra veckan, åkte även ett par kilometer långfärdsskridskor, så egentligen har jag ju tränat för ett tag framöver... hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Malin

Tren med Carmen. Det e bra trening det. Æ love :)

2009-02-19 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0