bara en helt vanlig ful-dag


hej.
Strålande sol..,  Jag har vart ute å gått långpromenad idag.., så nu har jag säkert tappat fleeera kilo till festen på lördag, ELLER INTE.
Får ha mitt egna "fatcamp" fram till helgen nu. Ge mig ett springband! Idag känner jag mig lite extra ful faktiskt..

Jag skulle behöva en ansiktsbehandling, fettsugning, lite solbränna och diverse annat...
Eller så är det bara att bita ihop och låtsas vara snyggast i stan ändå.
Jag har till och med införskaffat mig lite löshår.,
men jag vet precis hur det kommer bli. Det kommer ligga i en låda tills dammråttorna ätit upp de.

Idag är ingen bra dag., jag kanske gick upp för tidigt. Eller så är det hämden för att jag ljög för MåBättre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=U-AG3LYAM3w

2009-02-25 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0