egoist..?


Blä..
trött på att läsa bloggar om att nån har dött.. eller att erik grönvalls tjej trodde att de va hon som vann idol.. eller anna ankas jul eller tiger woods snedsteg...
jag tycker att det är myyyycket viktigare att jag har hittat ett par nya skor till exempel... eller att jag har fått både mario och donkey kong på den lilla söta psp;n =) 

ps.
jag skulle seriöst behöva hjälp med min dator.., jag ställer nog bara till de ännu mer. Jag skulle behöva rensa bort en massa skit., är de samma sak som att formatera om den? dessutom gjorde jag ett tappert försök till att göra en ny header till bloggen., jag har lyckats gjort 2 olika., men de ser ut som.. jaa....? känner mig lite bakom.
jag ger upp. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0