Linnea in yellow, dont think u wanna smellow


Tjoho.
Hade tydligen en ledig måndag., så jag har tvättat å städat och tröttnat för längesen.
Jag rev ur hela min garderob och tänkte få lite ordning där inne. Tog mig själv i kragen å bestämde mig för att sluta spara på kläder som man aldrig kommer använda igen., så idag åkte sopsäcken fram. Nu är jag nästan klar och nu har jag konstaterat att jag äger nästan inga vardagskläder., men en helvetes massa klänningar. Hur tänkte jag där?
Kommande helg var en Norge-resa planerad men den måste jag nog skjuta på tills det finns mer tid å pengar.
 Och så har jag ju faktiskt Tromsö-besök fram till lördagen. Great!
Den här månaden fick jag en telefonräkning på 2600.-, hur går det till när jag har fast pris? Är så trött på dessa telefonräkningar hela tiden, samma sak förra månaden. Orkar inte räkna vad de blir på ett år.
Dags för en dusch. Som sagt, ledig idag.., men drunknar i jobb resten av veckan. 

So Long,.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0