All in, jag vann kan man säga...


Tillbaka till vardagen.
I helgen var jag alltså i Stockholm,.. Underbart å komma bort en sväng. På fredan gick vi först på hårdrocksklubb där alla såg ut som ozzy osbourne, kändes sådär. Sedan hamnade vi på gayklubb i slussen, det är nog de roligaste, knäppaste stället jag vart på i hela mitt liv.., Tajmade in en draagshow där oxå, jag kom på mig själv med att stå med hakan nere vid knäväcken ett antal gånger. Helt galet..
Lördagen bestod av shopping, nya kläder, nya skor =)!, och häng i kungsträdgården i solen.
Lördagseftermiddagen tillbringade vi på tatuerarmässan., sen fortsatte vi mot Garbos ute i sumpan.. Vår kära vän Hilleskär ordnade med lista och entrén.., tackar och bockar för de! Det var en galen kväll utan riktigt avslut.. 
Tog tåget hem sent igår kväll, fick sällskap på tåget och kom på den brillianta idén att man faktiskt kunde köpa vin i bistrovagnen.., så efter ett par rundor yatzy och en halv vinare somnade jag ganska fint när jag kom hem. De e tydligen personalfest i morgon, hur jag nu ska orka me de..

Slut som artist..


Kommentarer
Postat av: pemlan

tvål in för fan! tvål in!

2009-09-02 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0