i kissed a girl., and i liked it.


GODKVÄLL..
Har vart en lång dag, shopping på kupolen. Även firat lillsyrran som fyllde år igår., bjöd henne på plankstek på kingen.., så den där träningen lägger jag på is till i morgon (till att börja med). Jag skulle verkligen behöva en spark i arslet när de gäller träning., Min filosofi gällande träning samtidigt som man äter kinapuffar håller inte riktigt. Ledig dag i morgon, men fullt schema ändå. Nu är det bara ett år kvar till lillsyrran hänger på krogen, lagligt. Tiden går så himla fort och jag minns som igår när hon var liten å rädd å ville sova i min säng.. haha.


Skitunge.. Fast vi har himla kul ihop =)


Kommentarer
Postat av: caaarrow

du är bäst! <3

2009-09-01 @ 09:46:15
URL: http://caaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0