Linnea in black, wants to do it in the back

dream on, dream on..

aloha. På väg till jobbet men tänkte skriva en rad eller två först. Igår öppnade Pitchers, var tvungen att gå ner å kika in.., dom har tagit in 70 olika ölsorter.., så många finns ju knappt på systembolaget här. Hoppas de kommer funka..
Det var fint iaf., typiskskt sportbar-utseénde. Morgondagens barjobb kommer bli svettigt, studentkickoff!
so long.
 

Sen har jag kommit på att jag e alldeles för kort., ungefär 2 äpplen hög.. vad gör man då?

Kommentarer
Postat av: Lynn

Men limpan, jag är ju giraffen ju, haha så mig kan du inte jämföra med;)

2009-08-25 @ 13:12:55
Postat av: franksjostrom.blogg.se

Skaffat tjej ju=) Bara någon vecka sen:) Läget med dig? Jag och en polare funderar på dra upp till Tromsö igen. Skiter nog i Oslo:p

2009-08-25 @ 17:15:57
URL: http://franksjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0