69an


godmorgon.
full fart igår..,  hälsade nya förstaårseleverna välkomna.., kommer bli en riktigt bra klass..
på väg till jobbet igen, idag kommer 2or och 3or för upprop.. kul å träffa tjejerna igen!
ska vara ledig från barjobbet ikväll vilket ska bli skönt. kanske går bort till johnny på tv-spels kväll =)..
hittade en film på facebook idag där jag var med å dansade macarena, töntigt men jag bjuder på den!
annars vet jag inte så mkt mer.. , ser fortfarande fram emot lördagen.. kanske lär ta en vända in på gina innan..
har iaf nya skor som ska invigas =)..
har egentligen massor att skriva å dela med mig av,.. men då skulle jag framstå som en bitterfitta.,
så jag biter ihop, drar på mig leéndet och fortsätter som förr istället.

skepp åhojj. macarena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar macarena-dans!! :)

2009-08-19 @ 16:56:02
Postat av: kusinvitamin

som förr i tiden ;)

2009-08-27 @ 10:00:40
URL: http://alexandraaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0