Min mormor och morfar är bäst!


Nu sitter jag hos mormor och morfar och är morfar-vakt medans mormor är och handlar.
Mormor har fullt upp med allt chattande, skaffa facebook och lägga in bilder på datorn.

Hon är fullt bestämd över att det är en stationär dator hon har..,medans jag har förklarat att det
är en bärbar, en såkallad laptop.
Men hon menar på att den inte bärs inte runt utan står stilla på bordet.

Hon har suttit uppe till 2 i natt och spelat dataspel..
Och nyss ville hon veta hur hon la in telefonnummer till olika vänner så att hennes dator kunde ringa
upp deras på msn för att video chatta.. 
Hur sjutton förklarar man att det inte är deras telefonen datorn ringer upp?

Hon har bytt upp sig gällande digitalkameran.., förr hade hon en med 5.0 megapixel
och nu en med 7.1, Hon talade om för mig att det var en himla skillnad! Vilken tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0