He had a boner!? who!?

Morgonen var skit och jag fick inga jordgubbar..,
men däremot ett samtal om nytt jobb, i Borlänge.
Kallad till intervju. Glömde bort att jag hade sökt där eftersom det var så längesen.
Frågan är väl  vad jag vill göra egentligen. Känns som om jag tar på mig sjuhundrafemtio småjobb.
Baren blir jag kvar på iaf.., ser fram emot sommaren!!!

Jag har dessutom lärt mig ett nytt engelskt ord.. -boner.
Känns som om jag kommer ha stooor användning av detta ord.
Finns det ingen som kan ha en engelska-skola med mig!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå det är väl klart att fisby kan lära dig lite engelska!! puss

2009-04-23 @ 02:48:33
URL: http://emmadisby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gullemullen, jobbar ju dag nu, annars hade jag kommit med jordgrabbar i massor.

Puss puss.

2009-04-23 @ 05:49:01
Postat av: Jocke

Har du inte kunnat det tidigare? trodde ingen hade lyckats undgå det

2009-05-05 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0