den som viskar han ljuger


Vet ni..
Nu är sommarskorna på bilen på...

Det var en kille som kommenterade mönsterdjupet på 2 av däcken..
Han sa att om jag blev stoppad med dom skulle jag få böter. Jag svarade att det inte var någon fara...

Då sa han att om jag skulle få vattenplaning skulle jag vara kööörd..
Då kontrade jag med att jag var en van bilförare som tävlat i rally några år.

Han blev jätte imponerad och frågade om det var jag som hettsade honom i en röd, tok-stylad Honda i helgen..
Jag svarade såklart jaa...

Det hade mycket väl kunnat vara jag

Kommentarer
Postat av: pemlan

asså jag föreställer mig allt framför mig. stackars grabb!!! fattar inte vad du får allt ifrån.. haha saknar dig! Kramar pemlan

2009-04-27 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0