there are just news, not god or bad

Norge - Tromsö

Jaha då var det måndag igen.
Jag har fått tillbaka min plånbok!!!!!!!!!!!
Tänk att de finns såna människor som söker upp en och lämnar igen.
Alla pengar å kort å allt var kvar, så jag gav han 200 som tack. Det kanske var lite med tanke på hur mycke jobb det hade vart att skaffa nytt bankkort, körkort osv. Han ville inte ta emot pengarna men jag tyckte de va de minsta jag kunde göra. Han var en student från Ungern, men jag lyckades tacka så mycke på engelska iaf. Ni som känner mig vet att engelska e inte min starka sida, men jag kan beställa "one beer" iaf =).
Ringde banken för att säga att dom kunde ta bort spärren på mitt kort men de gick tyvärr inte.
Så jag får leva snålt tills jag får de nya kortet helt enkelt.

Idag har jag klippt mig, tog kort på mobilen, meeeen snurrig som jag är så har jag glömt kabeln till datorn hemma i Falun, och även kabeln till kameran... skit va? Men jag ska försöka få Ola att skicka med de när han skickar mitt nya bankkort, suck.

Slog på filmen "The Love Guru" igår när jag skulle lägga mig, somnade efter halva.. Ska försöka se klart den idag. 
På onsdag ska jag på hårvisning, de blir spännande. Kul med lite ny inspiration. 

Idag efter jobbet gick jag med Malin till hennes killes jobb tills min buss skulle gå. Sprang ner till bussen, betalade och klev på. Då upptäckte jag att jag glömt min väska där uppe, (!) så jag fick kliva av, gå och hämta den och vänta på nästa buss. Har jag alltid vart såhär vimsig? Har börjat glömt saker stup i kvarten. 
I morgon ska jag försöka hitta på något med Kristina efter jobbet, se en film kanske. 

Min tatuering på foten där det står Carpe Diem har tappat  färg, så just nu står de "pe Diem". Antar att han som gjorde de inte körde tillräckligt djupt. Det går inte så bra för mitt lag just nu, haha. Får försöka ordna det när jag kommer hem, om jag inte orkar gå någonstans här. Finns nog fyra stycken studios här i stan men jag kanske ska passa mig för att gå in till någon. Då får jag säkert en massa nya ideér och gör av med alla pengarna.

Men det var nog allt för idag. So Long...
 


Kommentarer
Postat av: mammsen

Hej snurriga gumman, vad bra att du fått plånbok tillbaka.

Natti natti, sov gott.

2008-09-29 @ 21:39:45
Postat av: Martina

vad bra att du fick den tillbaka dit den hör hemma.

håll koll på allt annat nu med, inklusive dig själv :D

imorgon åker vi till norge så har du tråkigt någon helg så kan du ju komma ner till oss.



Kram Marthina

2008-09-30 @ 01:01:14
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Linnea

absolut =)=) lycka till me allt..

2008-09-30 @ 09:19:42
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Lilla vimsiga snurris griis! =)

2008-10-01 @ 10:23:13
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0