Tromsö..

Onsdag.

Lilllördag existerar inte här, för det är folk på krogen alla dagar i veckan.
Idag tog jag mig till jobbet och lyckades jobba hela dagen utan några större bravader.
Fint väder idag, solen sken men ganska så kallt.
Visning/kurs efter jobbet med två duktiga frisörer från Oslo. Det var kul att se men egentligen så är de ganska lika på alla såna där kurser. Kan inte säga att jag fick sådär jätte mycket insiration.

Jag har även tagit kort på en snäll isbjörn idag, bara för Jennifers skull. Hahaha, lägger ut den sen.
Han hette säkert Lennart och var flera huuundra år gammal.

Sen var det en tidning som undrade om vi på salongen ville göra ett modereportage tillsammans med en stylist och en fotograf, såna jobb är alltid roliga men de blir alltid så mycket stress. Får se vad de blir men vi gör det förmodligen.
På fredag får jag lön, det ska bli skönt nu när jag vart utan bankkort ett tag. Ska tydligen få lön den 5:e varje månad. Men de spelar ju inte mig någon roll.

I Helgen som kommer så har jag vart här 4 helger, det är helt sjukt vad tiden går fort. Helt plötsligt så är det väl Jul.
Men då ska jag väl förhoppningsvis vara i Thailand. Har skrivit på jobb till februari till att börja med, tror jag. Men får ledigt över jul för resan. Oavsett hur länge jag blir här så kommer jag inte hem före jul...
Kanske blir att åka direkt härifrån till sthlm och sen thailand,.. och sen kanske tillbaka hit. Har inte bestämt än hur det blir.
Måste höra vad Ola tycker är bäst. Han är så go som ringer å väcker mig varje morgon.

Ja men det var väl allt för idag. I morgon ska jag få fisk till middag, såg att Knut hade tagit upp fisk från frysen så jag gissar på att det blir det vanliga. So Long...


Min fot när det stod "Carpe Diem"... som numera lyder.."pe Diem"


Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

Lennart? VA? Fan vad coolt, haha sa han att han hette så?? :) haha

Vad glad jag blir när du fixar bilder till mig ..hahaha

Saknar dig mycket vännen. Men det är ju tur att det finns telefoner!

Vi hörs av i helgen! LOVE!!!!

2008-10-02 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0