Torsdag.

Hej och hallå,...

Då var det torsdag och snart helg. Det kanske blir OS hær 2018, det hade ju vart grymt =).
Ikvæll ska jag førsøka se Mamma Mia-filmen som allllla pratar om... Verkar som alla har sett den, utom jag.
Dom ska till och med visa den på bio hær i helgen med karaoke text, så att folk kan sjunga med, hahaha.
Jag har fortfarande inte fått min norska bankkort, men var førbi banken idag så jag fick ut lite pengar.
Har ordnat ett busskort idag, då var man tvungen att ha sitt ansikte på så jag fick gå in i en fotoautomat på trafikcentret, haha de vart væl inte så snyggt. Men man var ju tvungen. Ska førsøka låna en kamerakabel och lægga ut lite av bilderna jag tagit hær under dom hær veckorna.

På fredag fyller Kristina år, och på søndag fyller Lasse år, så dom ska ha fest på lørdag. Vi får væl se vad jag tappar bort denna gång. Ska læmna allt hemma så jag slipper allt styr med å få tillbaka saker.

Måste gå å køpa møssa och vantar, svin kallt hær på mornarna. Iaf -0 grader.
Næsta helg har jag långledig helg så då ska jag kanske åka till sommarstugan ute på landet. Bara vara och slappa...
Ska førsøka styra upp en dejt med Ola hær så småningom, antingen i Oslo eller i sthlm. Får se vart de e billigast å flyga.

Mamma, tidning kommer på posten efter helgen. Prinsen har tydligen fått bebis som mamma vill se, hahaha.
Næ puss å Kram, skriver mer i mrogon. So Long...

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hej gumman, skriver ett litet meddelande till dig.

Puss puss.

2008-10-03 @ 08:18:13
Postat av: Fredrik

Hej Linnea, hoppas du har det bra däruppe. Ola har blivit träningstokig, de enda de pratar om på jobbet S ha det gött

2008-10-04 @ 12:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0