Torsdag.

hej

var ut igår en sväng., men bara på ett glas vin å sen hem. Massor med folk ute. Här har dom fått Mojito-feber. Mojito i alla dess former. Haha. Har fått mitt norska bankkort, äntligen! Det var på tiden.

Gjorde en permanent igår som vart grym! =).. Kul när någon vill göra nått som e lite mer crazy..
Gick bra på jobbet idag.. men fick ett lustigt samtal som jag bara blev matt av. Jag är 200 mil bort och ändå ska folk spekulera. Är man ute å cyklar när man tror att ens vänner känner en? Visade sig att mycke bara var skitsnack utan grund och det var skönt. punkt för snack.

I morgon ska jag försöka styra ihop en taccos,.. det hade vart de bästa efter all fisk. Idag har jag ätit fisksoppa! Det var rätt gott med e ganska så trött på fisk. Mitt internet är det segaste i världen så jag ska lägga in bilder i helgen när jag får låna nät hos någon. På lördag ska både Kristina och Malin ha fest.., vet inte hur jag ska få till de., men de ordnar sig.

Längtar till Thailand.., Ola kanske kommer hit om 2-3 veckor.. det ska bli spännande å få visa honom allt här. =)
Nu ska jag sova men har mycket att skriva om.., en annan dag.
Är det förresten nån som läser? 


Försöka lägga upp lite bilder men de verkar inte funka.., för segt internet..crap.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag läser! =) Läser du min? Haha=)

Puss på lille norgegrisen :)

2008-10-10 @ 11:40:43
URL: http://mia85.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja jag läser med, läser du min?

har lagt upp bilder på hur det ser ut här på Lovund.

Gjorde du den crazy permanenten på dig själv eller gjorde du den på någon annan?

Kram Marthina

2008-10-10 @ 15:02:00
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Martina

hej!

sannelsjön eller vad den heter tror jag ligger närmast... där efter tar man en färja ut hit...

2008-10-10 @ 18:30:52
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0