.Tisdag.

Hej..
Gick bra på jobbet idag.,  tänkte att jag skulle promenera hem men det var sån vind så jag tog buss =).
Jaha. igår kväll ringde jag runt för å få låna en kamerakabel.., det var ingen som hade en sån som jag behövde.
Men så fick jag ju skämmas lite.., den sista jag frågade undrade om det var problem med att sätta minneskortet direkt i datorn(!?). Det hade jag ju såklart inte tänkt på. Så nu ska jag lägga in lite bilder.

Jag har fortfarande inte fått mitt norska bankkort, men däremot fick jag ett annat brev med koden till bankkortet.. hmm..
I helgen fick jag sms av både Hamit och Jonte från jobbet i sverige, som undrade hur de gick för mig..,blev jätte glad!
Pratar med Ola varje morgon och med Jennifer på söndagarna, haha. Verkar inte som om jag missar något där hemma.
Nästa vecka fyller Knut år, han sa att om jag ställde till med något för att fira honom så skulle jag packa väskorna och resa hem, haha. Antar att gamla gubbar är sådär. Maja fyller år om en månad ungefär, då ska vi hitta på något kul iaf.

Snart kommer snön hit. Det är en tävling i den lokala tidningen som går ut på att man ska gissa första snödagen och vinna nya vinterdäck. Jag gissar på 1 Nov, säkert lite sent men det är min gissning.
Ja i morgon är det onsdag.. och sen är det nästan helg igen. Då är jag långledig, vilket jag ser fram emot.
Nä det var väl allt för idag. Inte så mycket.  So Long


Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

Längtar till söndag! haha love you babe! Behöver dig här hemma. Puss

2008-10-07 @ 19:53:27
Postat av: Martina

du verkar ha det kanon där uppe, du vet att du alltid kan komma ner till oss om du vill.

vi bor i en stuga "hus" och har det jätte mysigt.

Vi är 10 stycken svenskar som började jobba idag.



Ha det kanon.

kram

2008-10-07 @ 20:38:22
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: mammsen

Hej Gumselimumsen.

Tack för tidningen, nu ska jag läsa om norska kändis och kunga-världen.

Varit till morfar idag, allt bra, han trivs. Ringer och berättar.

Puss och kram. Hälsa alla.

2008-10-08 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0