Söndag.

Hej och Hallå..

Var ut en sväng igår, mycket folk och mycket sprit..  lurade i grabbarna varsin flatliner. Haha.. Tappade inte bort något! =)
Fick ett sms av han som hittade min plånbok, där stod de.. "I search job, and I collect bottles, cans every day and night. I need some good ideas, can you help me?"
Vad svarar man på de... Ganska otippat att någon som inte har ett öre och måste samla burkar lämnar tillbaka en plånbok med pengar i. Men de e ju bra att det finns såna människor.

Tro det eller ej men jag gick upp på fjället idag, tog nån timme. Men det var skönt. Nu måste jag byta ut musiken på min ipod för nu e jag trött på allt. Det tar nog tid innan jag går upp igen. Är helt slut.

I morgon är det jobb igen. Men näste helg är jag långledig de ska bli skönt. Har postat en tidning till mamma idag, en skvallertidning.

Idag ska jag se Babylon A.D med Vin Diesel, han är väl för bra... So Long

Fest.



idag uppe på fjället..

på fjället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0