söndag

Hej!
Drack lite vin igår men gick aldrig ut,.. det va väl bra.
Pratade med mormor igår, världens bästa mormor!
Sitter här i sängen och äter vindruvor och vet inte riktigt vad jag ska skriva, vad ska man skriva?
Jobb i morgon igen, ska faktiskt bli skönt.

Såg en reklam på svenska tv4 här om dagen. Det var en läkare som hänvisade till en internettsida där du kunde köpa smärtstillande, hjärtmedeciner och amfetamin mm, helt receptfritt och med diskret avsändare. Tog ett tag innan jag förstod att det var en kampanj mot medecinnäthandel. Ha!

Såg filmer "What happens in Vegas" idag, den var ganska rolig men det var en typisk kärlekskomedi.

Jag vill till Thailand nu, helst igår. Men den som väntar på något gott.., väntar alltid för länge, eller?
Eftersom jag har så dåligt med skor så köpte jag ytterligare ett par igår. Man mår bra av skoköp.
Höll nästan på att glömma matuppdateringen.., jag har ätit hamburgare idag, kors i taket!
So Long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0