søøøndag

Updates..
Blev en promenad idag men dock inte upp på fjället.
Nu är det alldeles strax sovdags..,
Har kollat på oceans eleven som gick på Tv idag, var så längesen jag såg den så jag kom inte ihåg så mycket.
Tove och Maja var här på middag idag. Bestefar hade lagt ner sin själ i middagen..
-and guess what!? Lutfisk! Det måste vara det absolut värsta jag vet.. men det kunde jag inte säga så jag tvingade i mig en liten portion. Dröjer många år till jag går med på att smaka på de igen. Men fick en smarrig tårta till efterätt.
 Det är väl Anna Skipper som kopplas ihop med..-Du är vad du äter! Ja jag börjar likna en fisk. Såg att bestefar köpt fiskpudding som låg i kylen. I morgon gör jag min egen mat, hade ingen aning om att fisk fanns i såååå många former.
Ska städa i morgon.. Jag längtar efter kassler.. mammas recept. Men jag vet inte riktigt vad det heter på norska... =(
Godnatt



hoho..
ja då var de søndag igen å kanske dags før fjelltur!?. strålande væder!!!
Færgade håret igår så nu e jag vit.. ush før gult hår.
Var hos Malin och Torstein igår.., Blandade ett par drinkar, så nu dricker alla P2. =)
Sen var vi på Hawk..,  ganska så kul nær folk ute upptæcker att jag e svensk och ska førsøka sig på en och annan mening.., något i stil med.. - Tjenare tjejen, hur mår ni? Och de låter så himla konstigt på blandad norska. ganska fult.

thomas berættade att han ska på white sensation i køpenhamn i november.. vad sæger du mia? ska vi slænga oss me?
hade vart sjukt grymt..

I morgon e jag ledig så vet inte helt vad jag ska førdriva tiden med till kvællen.. se en film før ovanlighetens skull kanske..
Kul att du ringde igår Martina.., ska se øver mina tillgånngar så får vi se hur de blir med påhælsning.
Skriver nog mer senare.. Jag saknar min familj massor,. So Long.

Kommentarer
Postat av: jennifer from kga numera falun

hallå ja ska också me!:D

2008-10-12 @ 12:55:45
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Martina

ja du behöver inte stressa =)

men det hade varit roligt OM du kunde...

Kram

2008-10-12 @ 19:10:50
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Malin

Hei. Så bra at du hadde det koselig hos oss på lørdag. Veldig hyggelig at du kunne komme og være bartender for oss :P Det må vi gjøre igjen. Har jo enda masse sprite og lime og det andre til overs. Thorstein skrives med h :) Fin blogg du har ordna dæ. Klem

2008-10-13 @ 00:06:17
Postat av: Stina

Hej vännen, hoppas allt är bra. Vi har skickat våra cv:n till hotellet nu så får se om de hör av sig :)

Förresten, heter inte kassler typ svinekam på norska? Eller det kanske är kotlett..?

Haha, så fult. Kram

2008-10-13 @ 09:51:23
Postat av: Mia

Ja white sensation hade verkligen varit nåt det! =)

Jag tror att jag ska skicka dig en pizza på posten snart innan det blir en fisk som kommer istället för en liten gris :) Hahaa, ringer dig någon dag i veckan! =) Puss puss

2008-10-13 @ 10:47:12
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0