Shululu..

Hej..
Orkade aldrig skriva igår., gick upp tidigt idag och skrev lite, men när jag skulle "spara och publisera" så kom min favoritsida upp "sidan kan inte visas". Då gav jag upp och gick till jobbet istället.
Hade en till permanent igår, och Malin hade en idag.., undra om det är på väg tillbaka? I hope not!

Jag längtar efter en snarkandes Bullet i sängen, haha.. ,tänk om han inte känner igen mig sen? Han kanske saknar mig också? Han är säkert glad att få va med Ola själv, och få all uppmärksamhet. Lille grisen!

I morgon har jag kort dag, det ska bli skönt.., Åt laxresterna igår, ska förmodligen till Malin en sväng ikväll.
Annars var det väl inte så mycket mer., Fest i helgen antar jag..

Snart är det hotel Cæsar, haha,. Men So Long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0