Måndag

hoho,,
Måndag igen, haft en ganska seg dag på jobbet. Börjar bli rätt mörkt här..
Och väldigt kallt om kvällarna. Hade ett långt samtal med mamma idag, det var bra...och dyrt.
Det rullar på rätt bra för mig, önskar att jag kunde stanna här., och få hit alla man tycker om. 
Idag har jag fått den godaste middagen iallafall., ugnsgratinerad lax på en bädd av kokta grönsaker och apelsinskivor. 
Det är bra med fisk! 

Snart är det halloween, händer nog inget speciellt här då. Kommer ihåg förra året vilken lyckad kväll det var, tänk att det är ett helt år sedan!? Och det var efterfest oxå, till och med Jennifer å Anton var med till morgonkvisten! Kors i taket!
Och Ola kammade hem segern i utklädnad, det gjorde han rätt i.  

I morgon ska jag börja lite senare och jobba lite längre, ska passa på att sova ut. Hejj så länge..




Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

Har du glömt mig?? haha

Du ringde aldrig. snyft snyft!!

Puss

2008-10-21 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0