Måndag, igen..

Hej.
Jadå var det måndag igen, tiden går fort. Har märkt att jag blandar norska och svenska när jag skriver på msn, haha,.
I morgon kanske jag får låna en kabel till kameran så jag kan lägga ut lite bilder.

Såg Babylon A.D igår, den va lite skum men han e bra snygg han Vin Diesel.., han vill nog ha mig, men jag e ju upptagen. Kollar på film varje kväll nästan.. Så läste jag en rolig grej idag..:

Varför välja en DVD istället för sex..? 6 orsaker...

-Du kan välja film efter omslaget utan att bli uppfattad som ytlig.
-Du kan spola över tråkiga scener.
-Det är tillåtet att äta godis under själva akten.
-Filmen skvallrar inte om dig till andra filmer.
-Du kan hyra flera filmer åt gången utan att det förstör ditt rykte.
-När filmen är slut kan du se den IGEN, utan att den rullar över på rygg och somnar! ♥


Hahaha,.. så sant. På onsdag ska jag göra en afropermanent med piprensare.. det ska bli kul men det tar ju lite tid.
Jobbar eftermiddag på torsdag så på onsdag ska jag kanske gå en sväng efter jobbet å ta ett glas vin nånstans, men vi får se om jag orkar. Dom säger att det är lika mkt folk ute i veckorna som på helgerna så jag lär väl se om det stämmer. Kenneth hjälpte mig att byta musik på ipoden igår, det var snällt.. så nu kan jag ut å gå igen.
Två låtar som fastnat just nu.. : T.I feat Rihanna - Live your life , och  T.I - Whatever you like

Kristina ringde i morse och skvallrade lite.., en kompis till henne hade vart ute i helgen och hennes kille hade vart i oslo med jobbet., men så hade han blivit dålig och åkt hem före dom andra.. and guess what..,!? När han kom innanför dörren så hade hon besök med sig hem efter krogen.., i sängen. Vad säger man i en sådan situation? Stackars,., 

Nä nu ska jag äta fisk, sei som är stekt i grädde och lök, och potatis.
Antar att jag skriver i morgon.. So Long


Kommentarer
Postat av: Symbis

Vad kul med en afro! Gissar nästan att du kommer tänka på mig lite när du gör den! Saknar dig så oerhört. Puss

2008-10-07 @ 01:57:03
Postat av: Mia

Miss miss miss yoou! <3 Ringer dig snart =)

Puss & Kraam lille griis

2008-10-07 @ 11:03:24
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0