Glasögonorm

Heeeej.
Har haft en riktig skit dag,. Nästan inte sovit alls i natt, legat vaken å lyssnat på stormen och funderat..
Ätit fiskekaker med stekt potatis å lettmajones. I morgon får jag lappskaus och på onsdag blir de äntligen stekt sei..!
I veckan ska jag på bio och se "Fatso", verkar va världens roligaste film.
Kålsvart ute.., nu kommer mörkret........då blir det skönt med en liten paus till värme och sol över jul.
Nä nu ska jag iväg en sväng. So Long



Kidnappa mig och ta mig till värmen! Nu på engång... Bland dom finaste platserna jag vart på!
 
Kefalonia -08



Jag är en glasögonorm.. det är så mörkt här på kvällarna så jag måste nästan använda dom för att se nånting. Min syn har blivit sämre.. Ser dåligt och hör bara på ett öra., känner mig som en gammal kärring av och till. Kommer ihåg när Ola sjöng för mig om glasögonormen, den enda gången han sjungit.. 


Jag och min underbara gröna tapet....


Kommentarer
Postat av: Martina

söt du var i glasögonen :D

2008-10-27 @ 20:23:43
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: mamsen

Hej Gumman, storm och mörkt här också.

Var till Ola med matlåda idag, han fick söndags-rester, köttfärsbiffar med potatis och kantarellsås, han blev glad.

Puss puss, sov så gott.

2008-10-27 @ 21:18:48
Postat av: Martina

vi åker hem den 28 nov..sen f¨r vi se om vi sak hit igen... hur länge blir du kvar?

2008-10-28 @ 17:25:41
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0