frost

på väg till jobbet...
är den tröttaste i världen. ikväll blir det torsk.. å sen bio,. "Fatso"..
det ska bli kul., massor med frost ute.. nu kommer snön vilken dag som helst. men jag har ju tippat på 1 nov, så det får hänga i luften ett par dagar till.

tänk att alla är likadana, jag vet de mesta. Jag har bara en bästa vän,.. Ola!
snart är det helg igen.,  tiden går så fort. jag funderar på om jag ska ordna långt hår igen., eller om jag e klar med den tiden. så svårt att bestämma mig..  nä nu ska jag ut i kylan. so long.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej Gumman.

Seriös gryta på gång här nu, ledig idag.

Kanske sticker inom Ola med låda i morgon, om det blir något kvar.

Natis kommer på middag.

Ha en trevlig bio-kväll gumman. Saknar dig så.

Pussen.

2008-10-29 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0