Freeeedag

Shululu!
Äntligen fredag och jag har lång helg..=). Ska agera bartender hos Malin i morgon, haha. Men de ska bli kul.., Jag ska även färga mitt hår i morgon, men ingen crazy color dock. Jag kör mitt vanliga race..

Har regnat lite hela dagen.., men men.., finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. (!?)
Om det blir en regnfri söndag ska jag försöka ta mig upp på fjället igen.., kanske ha lite fika med denna gång.
Kristina och Lasse har tydligen åkt till Kilpis, de tyckte dom var kul. Kanske följer med nästa gång.
Jag betalar väldigt lite skatt, och fick veta idag att halv skatt i december gäller även mig, det är ju lysande!

Ola berättade att han skulle på fest idag så han hade vart på systemet och köpt 2 hela öl, haha. han är väl bra rolig.,=)
De va en lång dag på jobb idag., mycke kunder och folk i cirkulation hela dagen.
Mamma ringde igår och talade om att de gick bra för morfar, det var skönt å höra.

Nä nu ska jag ta en lång varm dusch och krypa i mjukisarna..,
Idag är det Kenneth´s favoritprogram.."skal vi danse", som lets dance..
Bestefar planerar fiskgratin till söndagsmiddag..
Hörs vi på söndag Jennifer?

so long.

Kommentarer
Postat av: Martina

Roligt att prata med dig, hoppas du kan komma hit en helg... Kanske låna en bil så det går snabbt för dig att komma hit... Kram Martina



ps, (jag behöver en crazy look ;) haha )

2008-10-10 @ 20:20:45
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer

hej på dej fiskgratäng! haha såg du hade en blogg. fan va hel balll

2008-10-11 @ 09:16:18
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer <3

Självklart att vi hörs på Söndag älskling!! <3

2008-10-11 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0