Feeesk!

hej.
Idag var det torsdag och jag hade kort dag på jobbet.
Har ätit fiskpudding och potatis, det var rätt gott. Åkte till affären och köpte pringles chips..=), vindruvor och annat gott.
Idag fyllde bestefar tydligen år, jag trodde det var i morgon men tur för mig att jag hade köpt present och att jag råkade titta i kalendern. Han har för övrigt åkt iväg nånstans och lämnat mobilen hemma, och det ringer stup i kvarten.., säkert folk som vill gratulera, kan sätta pengar på att han lämnade telefonen hemma med flit. Det sista han sa innan han åkte var att han skulle bli sen idag, haha.

Idag hade jag en kund som gav mig fria händer, det är kul när man får plocka fram sin kreativitet, och inte bara stå å klippa efter boken. Som man lärt sig. Och eftersom alla tjatar om koppar som är den mest moderna färgen just nu.. (!) så fick hon ett parti koppar, och resten i en choklad färg. Hon vart nöjd och jag vart ännu nöjdare.

I morgon är det helg igen., känns som jag vart här ap-länge nu.., Och det har jag ju nästan.
Nä de var väl allt..

Jag har ätit mycke konstig mat här, som jag inte riktigt har vågat fråga vad det var eftersom jag haft mina misstankar..
Men helt SERIÖST! Nyss när jag skulle sätta igång en tvättmaskin i tvättstugan så hittade jag en hink med fårhuvuden!!
Vad ska han göra med de? Ska man äta de?  Om jag ska bo här så kan han väl gömma sånt där? Hänger ett par torkade fiskar på verandan oxå.. ,dom ser inte så pigga ut.



Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHA! =) Men usch.. vad i hela fridens dar är det där? Ett fårhuvve? Kan inte se hur.. men det kanske ligger i en påse? Haha, ha en bra helg din feesk! Puss puss

2008-10-17 @ 09:20:47
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0