Svalbard

hej å hallå,.

Kanske ska börja med maten eftersom det blivit lite av en röd tråd i min blogg. Haha.
Ingen fisk idag heller, men däremot har jag ätit massor av lappskeus idag =).
Jag längtar efter allt där hemma. Efter ola,  vänner, mamma, Bullet, lägenheten, sängen, kassler och typ allt.,.
Men samtidigt så trivs jag bra. Det är nog bara för tillfället jag känner en gnutta hemlängtan. Det går över.

Läste en annons om julbord.. på Svalbard! Tror de kostade 3500 för flyg, hotell 2 nätter och julbord/show.
Tänk vad grymt att uppleva Svalbard, och isbjörnarna =),.
Men de blir inget med de. Jag föredrar numera fisk.., kanske ordnar ett fiskbord närmare jul. Eller inte.

Undrar hur det går med lilla Teo., Rune och Johanna är lite dåliga på att uppdatera.
Ska kanske ringa pappa en dag och tala om att det funkar, har inte pratat med honom sen jag åkte hit.. i början på september. Ska komma ihåg att ringa mormor oxå, världens bästa mormor.
Ska lägga mig tidigt idag, sov knappt nånting i natt.. Men först ska jag kanske köra förbi Jörgen å hälsa på en sväng.

Det var för allt för idag, typ. So long.
Man kan väl inte både äta kakan och ha den kvar?

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Gullemullen, julbord på Svalbard, låter kalas.

När åker vi???

Har du varit till Elin och Björn-Arne och hälsat på???

Han har varit på Svalbard och har fina bilder därifrån, han har en is-björn också, du måste hälsa massvis om du träffar dom.

Pussen och kramen.

2008-10-14 @ 21:32:51
Postat av: Mia

Haha ett fiskbord! =) =)

2008-10-15 @ 10:57:00
URL: http://mia85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0