slita sig från datorn?


blogg är ett ganska fult ord... 
Tänk att jag sa att jag aaaaldrig skulle ha en blogg. Å nu sitter jag här... stuck.

På Lördag har jag kunden som bara pratar engelska..,igen! Jag har ju haft han en gång och använt allt jag kan på engelska., kan ju inte prata om samma saker igen. Jag mååste lära mig engelska, på riktigt. Hjälp mig.
Kan man lära en gammal hund att sitta? Jag är ju inte gammal, rena rama lammköttet skulle jag säga...

Björkman ringde för en stund sen å frestade med sina lussekatter.. han sa även att de där med bruksanvisning till mig själv existerar inte.. så det är tydligen bara bortkastad tid å leta.

Nu skulle jag ha sovit för längesen... natta.

Kommentarer
Postat av: no1

men du NeA MÅSTE BARA SÄGA JAG GIIIILLLLLARRR DIG fast hon blonda norskan är bra snygg ;-)

2008-11-26 @ 01:48:57
Postat av: Martina

nja de är så där, vi kan ta det över msn någon dag ist :D

2008-11-26 @ 12:06:07
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0